Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 471 v sobesedilu:

- Pomoč mora biti lahko najdljiva (navadno je vedno na istem mestu, kjerkoli v sistemu smo). Jackson (2002) opozarja, da je uporabniško usmerjeno pisanje in oblikovanje vmesnikov sistemov za poizvedovanje (dostopnih preko mreže) najboljši način za zagotovitev, da bo ponujena pomoč dejansko uporabna in uporabljena, ko bodo uporabniki želeli rešiti informacijski problem. Ob svoji raziskavi je ugotovila, da ko se morajo uporabniki soočiti z določenim opravilom, ne glede na izkušnje, ki jih imajo, vedno želijo čim hitreje priti do odgovora na njihovo vprašanje, pri tem pa se ne ozirajo na nikakršne okoliščine.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA