Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1024 v sobesedilu:
S tem spodbujamo tudi sposobnost študentov, da si počasi sami organizirajo delo in se s časoma usposobijo za samostojno učenje, s tem pa bomo povečali tudi njihova samozavest glede sposobnosti učenja. Cilji informacijskega opismenjevanja že sami po sebi spodbujajo študente k večji samostojnosti, saj spretnosti samostojnega iskanja, vrednotenja in uporabe informacij, privedejo do povečane samostojnosti na področju učenja. 6.3 POSEBNOSTI ODRASLIH UPORABNIKOV VISOKOŠOLSKIH KNJIŽNIC Značilnosti odraslih, na katere moramo biti v visokošolskih knjižnicah pri organizaciji informacijskega opismenjevanja še posebej pozorni so: informacijska anksioznost odraslih in tehnostres, ter pomanjkanje časa, ki pesti večino odraslih.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani