Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1437 v sobesedilu:

Na ta način ugotavljamo, ali smo dosegli predvidene cilje programa, ugotavljamo, kako so bili udeleženci zadovoljni s programom in koliko so od njega odnesli. Na podlagi evalvacije lahko načrtujemo nadaljnje izobraževanje uporabnikov in postavimo nove cilje informacijskega opismenjevanja, hkrati pa so nam povratne informacije udeležencev lahko koristen napotek za naprej, da izboljšamo in izpopolnimo naše delo. Ta faza je pomembna iz številnih razlogov: povečuje kvaliteto učnih izkušenj uporabnikov; izboljšuje lastno delo in razvija naše spretnosti; omogoča delitev primerov dobre prakse s kolegi; upraviči program: dobro je hraniti dokaze o tem, kaj smo naredili za uporabnike.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA