Korpus bibliotekarstva
Merčun, Tanja: Amazon in knjižnični katalogi. Diplomsko delo, 2007, poved 709 v sobesedilu:
Gre torej za dve področji, ki predstavljata pomemben del t.i. spleta 2.0 in knjižnice 2.0. Knjižnice naj bi namreč ravno z vpeljevanjem teh dveh področij omogočile bogato družabno okolje, kjer uporabnik lahko sodeluje pri kreaciji vsebin in je udeležen pri razvoju knjižničnih storitev ter se hkrati znotraj virtualne skupnosti povezuje z drugimi uporabniki. če se pri nadaljnjem pregledu primerjalnih tabel pri posameznih področjih nekoliko bolj posvetimo knjižničnim katalogom, opazimo kar nekaj zanimivih trendov. Ugotovimo lahko, da so katalogi, ki so izredno uspešni na določenih področjih, hkrati precej neuspešni na drugih. Tako so recimo funkcije katalogov knjižnic Queens in Phoenix povsem primerljive ali celo presegajo funkcije Amazona na področjih iskanja, izpisa zadetkov in navigacije, hkrati pa kataloga ne izpolnjujeta niti enega kriterija pri participaciji uporabnikov ter le nekaj znotraj uporabniških profilov in drugih trendov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani