Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 149 v sobesedilu:

Učence so spraševali o sedmih področjih pomoči šolske knjižnice: pri pridobivanju informacij, ki jih potrebujejo; pri uporabi informacij za dokončanje šolskega dela; pri šolskem delu na splošno (pridobivanje znanja, končno znanje); pri uporabi računalnikov v knjižnici, šoli in doma; pri splošnem zanimanju za branje; pri neodvisnem učenju, kadar niso v šoli in še o vplivu šolske knjižnice na njihov splošni šolski dosežek. Učitelje pa so spraševali, kako dojemajo vpliv šolske knjižnice na učenje.1 Učenci so izjavili, da šolska knjižnica najbolj pomaga:

- pri različnih korakih iskanja in uporabe informacij 96,84% - postavljanja vprašanj za njihovo temo 95.95% - najti različne informacijske vire (knjige...) za njihovo temo 95,10% - računalniki jim pomagajo iskati informacije znotraj in zunaj ŠK 94,35% - naučiti se več dejstev o njivi temi 94,27% - vedeti, kako uporabiti različne vrste informacijskih virov 93,74% - prepoznati dobro informacijo 92,81% - računalniki v ŠK jim pomagajo, da je njihovo šolsko delo boljše 92,41% - pri premišljevanju, kako bodo iskali informacije naslednjič 92,36% Izkazalo se je, da šolska knjižnica najbolj vpliva na (rangirano):



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA