Korpus bibliotekarstva
Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 322 v sobesedilu:
Na pomen sodelovanja učiteljev in knjižničarjev je opozorila tudi slovenska raziskava Bralna motivacija kot dejavnik učinkovitega branja in njen pomen za kakovostno izobraževanje (Gradišar, A., Bucik, N. in Pečjak, S., 2004). Rezultati raziskave so pokazali, da učenci, katerih učiteljice pogosteje sodelujejo pri pripravi ure s šolskim knjižničarjem, kažejo večji interes za branje. Rezultati raziskav pismenosti so leta 2004 spodbudili ustanovitev Komisije za pripravo smernic za razvoj pismenosti, ki je izdelala Nacionalno strategijo za razvoj pismenosti.6 Gre za nacionalni strateški dokument, ki zajema razvoj pismenosti od predšolskega obdobja do odraslosti.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani