Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 1326 v sobesedilu:

Odgovori so prikazani v grafu: Slika 11: Priporočljiva dodatna znanja. Najpomembnejša se jim zdijo znanja s področja prepoznavanja različnih uporabnikov s posebnimi potrebami in poznavanje težav, s katerimi se lahko srečujejo v knjižnici; znanja o načinih prilagajanja gradiva, storitev in okolja za uporabnike s posebnimi potrebami ter znanja o načinih komuniciranja in sporazumevanja z uporabniki s posebnimi potrebami, pri čemer en intervjuvanec dodaja, da tu ne gre za to, da bi drugače komunicirali, temveč da bi enako komunicirali kot z ostalimi. Meni, da je velikokrat problem, da se bibliotekarji drugače obnašajo, in ravno zato dobi uporabnik občutek, da je drugače obravnavan, to pa ni dobro.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA