Korpus bibliotekarstva
Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 1326 v sobesedilu:
Odgovori so prikazani v grafu: Slika 11: Priporočljiva dodatna znanja. Najpomembnejša se jim zdijo znanja s področja prepoznavanja različnih uporabnikov s posebnimi potrebami in poznavanje težav, s katerimi se lahko srečujejo v knjižnici; znanja o načinih prilagajanja gradiva, storitev in okolja za uporabnike s posebnimi potrebami ter znanja o načinih komuniciranja in sporazumevanja z uporabniki s posebnimi potrebami, pri čemer en intervjuvanec dodaja, da tu ne gre za to, da bi drugače komunicirali, temveč da bi enako komunicirali kot z ostalimi. Meni, da je velikokrat problem, da se bibliotekarji drugače obnašajo, in ravno zato dobi uporabnik občutek, da je drugače obravnavan, to pa ni dobro.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani