Korpus bibliotekarstva
Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 919 v sobesedilu:
Kot lahko sklepamo iz teoretičnega dela diplomske naloge, je vsebinam o uporabnikih s posebnimi potrebami v formalnem izobraževanju (študiju in ob delu) posvečene malo pozornosti in je tako velik del odgovornosti za izgrajevanje znanja na študentu oziroma bibliotekarju samem. Namen raziskave je: ugotoviti stopnjo znanja in ozaveščenosti o uporabnikih s posebnimi potrebami med študenti bibliotekarstva in informatike ob koncu prve stopnje študija, ugotoviti njihovo željo po dodatnem izobraževanju in usposabljanju ter ugotoviti pomen izobraževanja in usposabljanja o uporabnikih s posebnimi potrebami s strani študentov bibliotekarstva in informatike ter s strani študentov in diplomantov s posebnimi potrebami, pri čemer smo bili pozorni tudi na razlike in podobnosti v odgovarjanju med obema skupinama udeležencev raziskave. Izhajajoč iz namena, smo si zastavili naslednja vprašanja:
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani