Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 1 v sobesedilu:



INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI Majda Steinbuch, Knjižnica II. gimnazije Maribor Znanstveni članek Abstrakt Informacijska pismenost prebivalcev postaja nujna za aktivno življenje v 21. stoletju, zato je tudi eden od ciljev prenovljene gimnazije. Pri tem ima dejavno vlogo šolska knjižnica, ki lahko s programom knjižničnihinformacijskih znanj (KIZ) pomembno vpliva na samostojnost dijakov zlasti pri iskanju in delu oziroma učenju z informacijskimi viri. Program KIZ je oblikovan na podlagi sodobnih spoznanj o razvijanju informacijske pismenosti, izveden v sodelovanju z učitelji in integriran v pouk.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA