Korpus bibliotekarstva
Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 111 v sobesedilu:
Žal pa šolski sistem ni sistematičnoposkrbel za zagotavljanje teh pogojev, zato se tudi smernice v praksi niso uresničile, ali pa so se le malo kje. So pa bili ti standardi edini za delo srednješolskih knjižnic do kurikularne prenove slovenskega šolstva. 3.1 Knjižnično informacijska znanja Tudi šolska knjižnica išče ustrezno mesto v prenovi šolstva, da bo lahko prispevala svoj delež pri razvijanju informacijske pismenosti. Zato je bilo potrebno uvesti spremembe tudi na področje knjižne in knjižničnevzgoje, kakor smo prej imenovali izobraževanje uporabnikov šolske knjižnice, šolski knjižničarji pa so jo bolj ali manj uspešno izvajali v okviru svojih pedagoških nalog.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani