Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 158 v sobesedilu:

Menimo, da samo s praktičnim programom, s takim, ki je uporaben, dijaki spoznajo smiselnost iskanja in uporabe knjižnice, njenega gradiva in informacijskih virov, in da obstaja možnost, da bodo na tak način pridobljene informacije uporabljali tudi v drugih situacijah in za druge naloge. S tem in še z drugimi spretnostrni obvladovanja informacijskega procesa dijaki spoznajo, da je knjižnica orodje za vseživljenjsko učenje. Učencem lahko z nadgrajevanjem tega znanja in spretnosti privzgojimo navado, da bodo znali najti in uporabiti različne vrste informacij, in kakor pravi Novljanava (1998), če bodo to hoteli ali ne.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA