Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 300 v sobesedilu:

Osnovna šola zajame vse prebivalce, zato bi morala vse učence vsaj funkcionalno opismeniti in jim nuditi tista znanja, ki jim bodo omogočilavseživljenjsko učenje. Osnovnošolska knjižnica ima lahko pri tem pomembno vlogo, vendar smo ugotovili, da ne izpolnjuje svojih pedagoških nalog, saj učenci večinoma pridejo v gimnazijo knjižnično nepismeni. Program KIZ za dijake 1. letnika gimnazije, oblikovan na podlagi sodobnih spoznanj o razvijanju informacijske pismenosti, izveden v sodelovanju z učitelji in integriran v pouk, lahko pomembno prispeva k informacijski pismenosti dijakov 1. letnika gimnazije, zlasti k njihovi samostojnosti pri iskanju in delu oziroma učenju z informacijskimi viri.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA