Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 84 v sobesedilu:

Upoštevanje spoznanj o človekovi kogniciji lahko bistveno izboljša proces poučevanja in učenja (Zupanič, 1997). Prevladujoča teorija učenja je danes konstruktivističnateorija, ki pojmuje učenje kot proces konstruiranja novega znanja na osnovi obstoječegaznanja. 2.3 Informacijska pismenost, izobraževanje in šolska knjižnica Temeljni cilji vzgojnoizobraževalnega delapoudarjajo posameznikovo svobodo, njegovo ustvarjalno aktivnost in odgovornost za odločitvein ravnanja. Znanja, sposobnosti in spretnosti, ki jih učenec razvija od osnovne šole do visokega izobraževanja za vseživljenjsko in samostojno izobraževanje, omogočajo in spodbujajo aktivno pridobivanje kakovostnega znanja na različnih področjih, kritično in ustvarjalno razmišljanje, izražanje čustev, misli in zaznav (Knjižnična,1998).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA