Korpus bibliotekarstva

Štular-Sotošek, Karmen: MAKRO OKOLJE KNJIŽNIC: NOVA TEHNOLOŠKA IN EKONOMSKA PRAVILA.. Knjižnica 47 (2003) 3, stran 35-47, poved 118 v sobesedilu:

Primer so popusti za skupine študentov in upokojencev, ki so zelo občutljivi na cene, ali pa različna cenovna strategija za različno razvite države (isti informacijski produkt v ZDA prodaš za 70 USD, v Indiji pa za 5 USD); - medmrežni učinki. Če je vrednost posameznega produkta odvisna od tega, koliko drugih uporabnikov uporablja isti proizvod, potem je priporočljivo standardizirati ta proizvod, tako da ga uporablja čim več ljudi; - zaklepanje (lock-in). Če se organizacija odloči, da bo standardizirala določen produkt, potem si ne želi več vlagati dodatnih stroškov v koordinacijo njenih standardov z drugimi; - sodelovanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA