Korpus bibliotekarstva
Štular Sotošek, Karmen: Marketing knjižnično-informacijskih središč. Ocena možnosti za izvajanje marketinga v različnih tipih slovenskih knjižnic. Magistrsko delo, 2003, poved 1006 v sobesedilu:
Če se člani različnih skupin razlikujejo v občutljivosti za cene, jim lahko z dobičkom ponudiš različne cene. Primer so popusti za skupine študentov in upokojencev, ki so zelo občutljivi na cene, ali pa različna cenovna strategija za različno razvite države (isti informacijski produkt v ZDA prodaš za 70 USD, v Indiji pa za 5 USD). o Medmrežni učinki: Če je vrednost posameznega produkta odvisna od tega, koliko drugih uporabnikov uporablja isti proizvod, potem je priporočljivo standardizirati ta proizvod, tako. da ga uporablja čim več ljudi. o Zaklepanje (lock-in). Če se organizacija odloči, da bo standardizirala določen produkt, potem si ne želi več vlagati dodatnih stroškov v koordinacijo njenih standardov z drugimi. o Sodelovanje.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani