Korpus bibliotekarstva

Štular Sotošek, Karmen: Marketing knjižnično-informacijskih središč. Ocena možnosti za izvajanje marketinga v različnih tipih slovenskih knjižnic. Magistrsko delo, 2003, poved 588 v sobesedilu:

Vse to pomeni, da knjižničarji visokošolskih knjižnic ne morejo biti le pasivni prejemniki spreminjajočih se interesov matične organizacije, temveč aktivni partnerji z ostalimi delavci fakultete in s študenti, z namenom skupnega uresničevanja ciljev izobraževanja (Hanvood in drugi 1984: 110-111). Slednje ugotovitve Harwooda in soavtorjev gre razumeti kot nujnost ustvarjanja vzajemnega menjalnega odnosa med visokošolsko knjižnico in matično fakulteto, ter hkrati med knjižnico in njenimi neposrednimi uporabniki - študenti ter raziskovalci fakultete, odnosa torej, ki temelji na partnerstvu. Da je marketing in uporaba njegovih metod, bolj domača splošnim knjižnicam, kot ostalim tipom knjižnic, ugotavljata tudi Woodova in Youngova (1988: 23).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA