Korpus bibliotekarstva

Merila in standardi za organizacijo in delovanje specialnih knjižnic, 2000, poved 66 v sobesedilu:



7. STORITVE SPECIALNE KNJIŽNICE 7.1 Specialna knjižnica naj vzpostavi, podpira, vzdržuje in razvija ustrezen obseg in kakovost knjižničnih, dokumentacijskih in informacijskih storitev, ki bodo v prvi vrsti podpirale programe matične organizacije oziroma ustrezale potrebam specializiranega znanstvenega področja. 7.2 Načrtovanje in organiziranje knjižničnih, dokumentacijskih in informacijskih storitev specialne knjižnice je sestavni del načrtovanja in organiziranja matične organizacije oziroma ustanovitelja knjižnice. 7.3 Za ugotavljanje značilnosti posameznih skupin uporabnikov ter obsega in vrste njihovih informacijskih potreb, naj zaposleni v specialni knjižnici izvajajo študije uporabnikov in pri tem uporabljajo znanstvene metode (npr. analize, vprašalnike, ankete, osebne stike, opazovanje itd.).

7.4 Osnovne oblike knjižničnih, dokumentacijskih in informacijskih storitev, ki naj jih zagotavlja specialna knjižnica, so: 7.4.1 Informacijske storitve: posredovanje informacij iz lastnih informacijskih virov in iz virov drugih knjižnic, informacijskih centrov ter drugih ponudnikov informacij, in sicer z retrospektivnimi iskanji, selektivno diseminacijo informacij in z drugimi metodami, tako v knjižnici kot na daljavo; analiza in vrednotenje informacij; posredovanje informacij z dodano vrednostjo in svetovanje.
Informacijske storitve se izvajajo v skladu z informacijskimi potrebami uporabnikov in s podporo sodobne informacijske tehnologije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA