Korpus bibliotekarstva

Novljan, Silva: Navadna knjižnična zbirka. 2011, poved 185 v sobesedilu:

Knjižnica, ki gradi knjižnično zbirko s poznavanjem okolja in vključevanjem njegovih prebivalcev v organizacijo knjižnice oziroma v gradnjo knjižnične zbirke, tudi ustvarja razmere, za »/.../ dostop do polnega obsega pomenov /.../« in preprečuje »/.../ izključenost iz ustreznega sodelovanja pri spreminjanju pomenov, onemogočanje samouresničitve skupnosti /.../«, ki ju kot nevarnost, predvsem zaradi slabe izobrazbe, omenja Williams (idib., str. 29). V tem kontekstu prepoznamo vlogo knjižnic tudi v Manifestu (1995), ki poudarja, da mora knjižnica v lokalni skupnosti v tej vlogi med nalogami, vezanimi na informiranje, izobraževanje, kulturo v ožjem smislu, na prvo mesto postaviti razvijanje pismenosti in utrjevanje bralnih navad kot ključnih elementov vključenosti posameznikov v razumevanje pomenov in skupnosti. Ko so knjižnice vključene v formalno in neformalno izobraževanje in razvijanje pismenosti, širijo in kultivirajo s knjižničnim gradivom vednost o vseh vidikih človekovega bivanja in delovanja in prispevajo k vsestranskemu in uporabnemu sprejemanju pojma kulture.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA