Korpus bibliotekarstva

Vraneš, A.; Stokić, G.: IZZIVI IZOBRAŽEVANJA KNJIŽNIČARJEV. Organizacija znanja, 1, 2005, poved 16 v sobesedilu:

Informacijska tehnologija ne bo mogla nikdar nadomestiti knjižnic, saj njihov družbeni pomen ni v tehnološkem obvladovanju znanja in informacij, ampak v postavitvi svetišča za človeško misel in izraz na katerem koli mediju."[1] Brez namere, da bi bila splošno sprejeta, korespondira ta poetična definicija s petimi modeli knjižnice prihodnosti, kot jih vidi Peter Brophy. Tradicionalna knjižnica, spominska ustanova, učno središče, knjižnica kot vir skupnosti in knjižnica - nevidni posrednik po Brophyju[2] predstavljajo bodočo družbeno vlogo knjižnice in nas, kot že omenjena definicija, med drugim spodbujajo tudi k prepoznavanju številnih izzivov, s katerimi se sooča strokovno izobraževanje knjižničarjev. Eden najstarejših nesporazumov 130-letne zgodovine visokošolskega izobraževanja knjižničarjev se nanaša na zastopanost teorije in prakse pri pouku knjižničarstva.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA