Korpus bibliotekarstva

Bartol, T.: Knjižnica kot pedagoško raziskovalni laboratorij, informatika kot znanstvena disciplina. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 81 v sobesedilu:

Ernick in Peary (2004) opisujeta sodelovanje pri usposabljanju za pisanje in govorno podajanje (composition and rhetoric), kjer informatorji enakovredno sodelujejo s profesorji pri samostojnem predmetu, in sicer z vsebinami rabe knjižnice (library instruction). Tudi na politehniški univerzi v Montrealu (Ecole Polytechnique de Montreal) se knjižnica vključuje v podporo pegagoškemu procesu in raziskovanju (Dumont et al. 2005), in sicer s samostojnimi urami na temo Information Literacy Laboratory v sklopu predmeta Research Methodology, ki je obvezen za študente doktorskega programa (Ph.D.), priporoča pa se tudi podiplomcem na ravni magistrskega študija (M.Sc.). Pri tem gre torej za informacijsko opismenjevanje kot del širšega metodološkega predmeta.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA