Korpus bibliotekarstva

Godec, N.; Jug, J.; Kotar, M.: Informacijsko opismenjevanje kot izziv izobraževalne dejavnosti osrednje družboslovne knjižnice Jožeta Goričarja. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 16 v sobesedilu:

American Library Association/Association of College and Research Libraries govori o "naraščajoči odgovornosti knjižnic pri zagotavljanju sposobnosti informacijske pismenosti" (ALA/ACRL Standards for Libraries in Higher Education, 2004). Prav tako je v vzponu razvoj kvalitativnih meril, med katerimi je tudi kazalec uspešnosti izobraževanja, ki ga izvaja visokošolska knjižnica - ob priznavanju težavnosti merjenja te storitve. Tudi akreditacijski postopki v vse večji meri zahtevajo kvalitativne kazalce uspešnosti knjižnice.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA