Korpus bibliotekarstva
predmetov, ki bi usposabljali knjižničarje za | bibliopedagogiko. | Vzporedno s standardizacijo bibliopedagoškega | K 1998_2_3_JT 39 |
otroci spoznavajo s knjižno in knjižnično vzgojo. | Bibliopedagoška | ura na predšolski ravni se prične ali zaključi | D 2009_KD 166 |
vzgojitelji nimajo najboljše predstave kaj jim ponuja | bibliopedagoška | ura in jo najverjetneje zamenjujejo s pravljično | D 2009_KD 529 |
prvega razreda, ko so bili na obisku v knjižnici. | Bibliopedagoška | ura je potekala na temo Muce Copatarice, najprej | D 2009_PM 428 |
Kulturne skupnosti Slovenije, 6(1987)28:72. 2.1. | Bibliopedagoška | funkcija mladinskih knjižničarjev Kot je razvidno | K 1997_2_3_BB 24 |
centrih tretjega tisočletja vsa bogata in razvejana | bibliopedagoška | dejavnost propade: posodobimo jo, če je to potrebno | K 1998_2_3_JT 2 |
interna bibliotekarska dela ter 75 % časa za | bibliopedagoška. | Menim, da je bibliopedagoško delo pomembno, kljub | K 2004_3_PP 60 |
razvitostjo informacijskega okolja, opravljajo | bibliopedagoška | dela in usposabljajo svoje uporabnike za učinkovito | K 2008_4_SK_etal 3 |
razvitostjo informacijskega okolja, opravljajo | bibliopedagoška | dela in usposabljajo svoje uporabnike za učinkovito | K 2008_4_SK_etal 53 |
Pravljična ura je v knjižnicah uveljavljena kot | bibliopedagoška | dejavnost, s katero se pri uporabnikih spodbuja | K 2010_4_UM_JP 16 |
najpogosteje pri slovenščini ali v okviru nadomeščanj, | bibliopedagoške | ure pa so večinoma izvajali knjižničarji sami | D 2008_KT 233 |
gradijo nov družbeno socialen odnos z vrstniki. - | bibliopedagoške | ure za predšolske otroke, kjer se otroci spoznavajo | D 2009_KD 165 |
gradiva 23 (23%), literarna srečanja 18 (18%), | bibliopedagoške | ure 13 (13%) in vesele počitnice 12 (12%) odgovorov | D 2009_KD 402 |
najmanj pritegnejo vesele počitnice, sledijo jim | bibliopedagoške | ure 7 (7%) in literarna srečanja 7 (7%), 5 (5 | D 2009_KD 403 |
54%) krat in z 2 53 (53%). 25 (25%) staršev | bibliopedagoške | ure sploh ne pritegnejo.Tudi literarna srečanja | D 2009_KD 407 |
13%) in literarna srečanja 6 (6%) odgovorov. | Bibliopedagoške | ure starše in njihove otroke sploh ne pritegnejo | D 2009_KD 411 |
ne pritegnejo, kar je bilo pričakovati, saj so | bibliopedagoške | ure v splošnoizobraževalni knjižnici namenjene | D 2009_KD 411 |
13,64 %), lutkovne predstave 18 (8,65 %) ter | bibliopedagoške | ure 15 (7,21 %).Pri programu veselih počitnic | D 2009_KD 414 |
srečanj 5 (1,64 %) in najmanjkrat so se udeležili | bibliopedagoške | ure 1 ( 0, 33 %). Skupni rezultati vseh anketirancev | D 2009_KD 416 |
gradiva 23 (23%), literarna srečanja 18 (18%), | bibliopedagoške | ure 13 (13%) in vesele počitnice 12 (12%) odgovorov | D 2009_KD 526 |
vzgojiteljic najmanj pritegnejo vesele počitnice, 7 (7%) | bibliopedagoške | ure in literarna srečanja 7 (7%), 5 (5 %) vzgojiteljic | D 2009_KD 527 |
številke pet kot najbolj pritegne edino dejavnosti | bibliopedagoške | ure, kar je bilo sklepati, saj se bibliopedagoške | D 2009_KD 532 |
bibliopedagoške ure, kar je bilo sklepati, saj se | bibliopedagoške | ure v splošnoizobraževalni knjižnici izvajajo | D 2009_KD 532 |
in mize z osemnajstimi sedišči, kjer potekajo | bibliopedagoške | ure, pa tudi učenci si tu lahko v miru ogledujejo | D 2009_PM 296 |
Škvorc 1994). Knjižničarji bi morali izkoristiti | bibliopedagoške | ure tudi v ta namen, da bi s pomočjo kvizov in | D 2009_PM 519 |
stran knjižnice na Internetu, dnevi odprtih vrat, | bibliopedagoške | delavnice, informativno gradivo o knjižnici, | K 1998_2_3_DPM 172 |
stran 71-94 NORMATIVNI POLOŽAJ | BIBLIOPEDAGOŠKE | DEJAVNOSTI V MLADINSKEM KNJIŽNIČARSTVU Tilka | K 1998_2_3_JT 0 |
kaj naučimo? 1 Darja Lavrenčič in Ida Mlakar: | Bibliopedagoške | oblike dela z mladimi bralci do 15. leta starosti | K 1998_2_3_JT 20 |
Glej dodatek!) Rezultati ankete so pokazali, da | bibliopedagoške | oblike izvajajo vse slovenske SIK, izvajajo jih | K 1998_2_3_JT 28 |
kjer je ravnatelj naklonjen delu z mladimi. | Bibliopedagoške | oblike izvajajo knjižničarji, večinoma so to | K 1998_2_3_JT 43 |
spopolnjevanje za šolske knjižničarje, zlasti za področje | bibliopedagoške | dejavnosti. 5 Knjižnični informacijski poklici | K 2001_4_BV 86 |
dostopnost lahko dosežemo s storitvami v okviru | bibliopedagoške | dejavnosti in informacijskega opismenjevanja | K 2006_4_BT_ZV_etal 33 |
naredi s pomočjo že opisanih storitev v okviru | bibliopedagoške | dejavnosti: Ure pravljic, Vrtcem na obisku, skupinskim | K 2006_4_BT_ZV_etal 96 |
kot ena prvih knjižničark v Sloveniji uvedla | bibliopedagoške | ure kot novo metodo poučevanja, ki so z leti | K 2007_3_4_ZBDS 68 |
okolja. Otrokom so namenjene pravljične ure, | bibliopedagoške | ure, razstave knjig, knjižne uganke in klepet | K 2009_1_2_HB 213 |
dejavnosti šolske knjižnice s posebnim ozirom na njene | bibliopedagoške | naloge pri izvajanju izobraževalnega programa | Z Zr_1998_ZM1 174 |
kulturnega kapitala predšolskega otroka je del | bibliopedagoškega | dela, to je svetovanje otrokom ali njegovim spremljevalcem | D 2009_KD 173 |
literarna vzgoja. Slika 1: Shematični prikaz | bibliopedagoškega | dela v mladinski knjižnici ali oddelku Defininicije | K 1997_2_3_BB 25 |
Pahor, N. in Stružnik, E. Napotki za izvajanje | bibliopedagoškega | dela z razrednimi 4-upmami v šolski knjižnici | K 1997_2_3_BB 33 |
računalnikov se je spremenilo tudi osnovno orodje našega | bibliopedagoškega | dela.Še sama sem uporabnike naše knjižnice učila | K 1997_2_3_HBE 54 |
SAOP iz Nove Gorice, vse bolj se poudarja pomen | bibliopedagoškega | dela (v ta namen Zavod za šolstvo Republike Slovenije | K 1997_2_3_MZJ 9 |
trudijo pri opravljanju številnih nalog. Vse večje | bibliopedagoškega | in informacijskega dela z uporabniki, zelo lepe | K 1997_2_3_MZJ 139 |
Ljubljana Povzetek Živost in učinkovitost | bibliopedagoškega | dela splošnih knjižnic potrjuje tudi dejstvo | K 1998_2_3_JT 0 |
oddelkih SIK bogata in zelo razvejana praksa | bibliopedagoškega | dela.V osnutku novih standardov za splošne knjižnice | K 1998_2_3_JT 3 |
bibliopedagogiko. Vzporedno s standardizacijo | bibliopedagoškega | dela bi bilo potrebno oblikovati tako v študiju | K 1998_2_3_JT 40 |
standardarizirali t.i. "bralne ure" in oblike | bibliopedagoškega | dela (priprave in izvedbe oblik), kijih izvajajo | K 1998_2_3_JT 55 |
hobijev, sta bolj primerni storitvi individualnega | bibliopedagoškega | dela ob izposoji in referenčni pogovor.SK pa | K 2006_4_BT_ZV_etal 36 |
ravneh pouka. Opismenjevanje poteka s programom | bibliopedagoškega | dela, z motivacijo za branje in uporabo knjižnice | MD 2004_GA 256 |
knjižnici (oddelku) SIK. Spoznavanje strokovnega | bibliopedagoškega | dela v šolski knjižnici na stopnji srednjega | Z Zr_1998_BB 82 |
ki je primarna funkcija vsake knjižnice, - v | bibliopedagoškem | delu, ki osvešča mlade bralce o pomenu knjižnic | K 1997_2_3_BB 24 |
ribica v projektu "Koraki do knjige" Pri svojem | bibliopedagoškem | delu (mala šola na obisku v knjižnici) poleg | K 1997_4_KS 101 |
segmentu mladinskega knjižničarstva, namreč o | bibliopedagoškem | delu, ki ga predstavljam z rezultati ankete, | K 1998_2_3_JT 10 |
študentov in številom knjig, ne spregovori pa o našem | bibliopedagoŠkem | delu, vpetosti v pedagoški in raziskovalni proces | K 1998_2_3_LPA 58 |
njihovem dosedanjem obiskovanju knjižnic ter o | bibliopedagoškem | delu v osnovnošolski knjižnici. 5.1 Eksperimentalna | K 1999_1_SM 168 |
knjižnic do srednje šole Poizvedovali smo tudi o | bibliopedagoškem | delu v osnovnošolski knjižnici. Manj kot polovica | K 1999_1_SM 186 |
mladino. Od takrat dalje je izredno aktivna pri | bibliopedagoškem | delu, njene pravljične ure so že tradicija. | K 2007_3_4_ZBDS 3 |
drugih predmetnih področij. Slika 8: Izdelek po | bibliopedagoški | uri. Ta kotiček so izdelali učenci prvega razreda | D 2009_PM 426 |
metod in ustreznih dodatnih izobraževanj za | bibliopedagoški | kader.Viri, iz katerih smo črpali, so bili poleg | Z Ip_2006_GN_etal 78 |
predšolskega otroka pa se kaže tudi v rednem izvajanju | bibliopedagoških | ur s predšolskimi otroki, pravljičnih ur, igralnih | D 2009_KD 223 |
skupinskim obiskom. Nihče od anketiranih staršev | bibliopedagoških | ur ni označil s 5, kar v odgovoru pomeni najbolj | D 2009_KD 412 |
udeležilo 26, 95 % otrok, lutkovnih predstav 19,84 %, | bibliopedagoških | ur 7,54 %, veselih počitnic 6,35%, knjižnih ugank | D 2009_KD 418 |
26,95 %) otrok, lutkovnih predstav (19,84 %), | bibliopedagoških | ur (7,54 %), veselih počitnic (6,35%), knjižnih | D 2009_KD 535 |
udeležba je razvidna iz podatka, dobljenega pri | bibliopedagoških | urah, veselih počitnicah ter literarnih srečanjih | D 2009_KD 537 |
blizu, saj tukaj preživljajo tudi čas v okviru | bibliopedagoških | ur, tukaj rešujejo uganke, kvize, si ogledujejo | D 2009_PM 182 |
dogovarjata. Sodelujeta tudi pri načrtovanju | bibliopedagoških | ur. Naša knjižnica ima knjižnični fond postavljen | D 2009_PM 256 |
številk je bil torej 178. Skupinskim oblikam | bibliopedagoških | dejavnosti so bile na mesec namenjene 3,6 ure | D 2009_PM 279 |
pa jo pomagajo realizirati. Včasih v okviru | bibliopedagoških | ur, med počitnicami, ko je knjižnica odprta, | D 2009_PM 532 |
učence, se povezuje z vsemi učitelji pri pripravi | bibliopedagoških | ur, pri organizaciji razstav, prireditev, kulturnih | D 2009_PM 609 |
vodstvo po knjižnici. Veliko je šol, ki v okviru | bibliopedagoških | ur ali ur slovenskega jezika v šoli zaprosijo | K 1997_2_3_TPD 62 |
Slovensko mladinsko knjižničarstvo je razvilo vrsto | bibliopedagoških | oblik za knjižno in knjižnično vzgojo mladih | K 1998_2_3_JT 23 |
odgovore 60 osrednjih SIK iz naše ankete o izvajanju | bibliopedagoških | oblik in še posebej o "uri pravljic" in "igralni | K 1998_2_3_JT 24 |
izvaja (ne glede na pogostost) po deset različnih | bibliopedagoških | oblik.Vse osrednje knjižnice izvajajo "ure pravljic | K 1998_2_3_JT 29 |
počnejo v svojem prostem času. In ker izvedba | bibliopedagoških | oblik ni standardizirana, je odvisna od razumevanja | K 1998_2_3_JT 36 |
se lahko zgodi, da knjižnica opusti izvajanje | bibliopedagoških | oblik, ker je trenutno prioritetna naloga knjižnice | K 1998_2_3_JT 37 |
izobraževanje in dodatno izpolnjevanje za izvajanje | bibliopedagoških | oblik. Študij bibliotekarstva in izobraževalni | K 1998_2_3_JT 38 |
obraževanju uporabnikov. Ponudba različnih tečajev in | bibliopedagoških | delavnic je iz leta v leto večja.Na večini visokih | K 2004_1_2_BN 38 |
skupinskim vodenjem po knjižnici, individualnim | bibliopedagoškim | delom ob izposoji in referenčnim pogovorom. 3 | K 2006_4_BT_ZV_etal 96 |
strani z rodnim Kamnikom, na drugi pa z njenim | bibliopedagoškim | delom v osnovni šoli.Delovala je tudi kot lektorica | K 2007_3_4_ZBDS 63 |
književnost. Zato naj bi bilo glasovanje povezano z | bibliopedagoškimi | dejavnostmi oz. z najrazličnejšimi oblikami knjižne | D 2009_PM 564 |
desetih letih počeli v KIC. Začeli smo s t.i. | bibliopedagoškimi | urami, ki smo jih uvedli na pobudo in ob sodelovanju | Z Ip_2006_SJ 23 |
interesne dejavnosti in druge oblike dela) izvaja | bibliopedagoško | dejavnost, realizira splošne in specifične cilje | D 2008_KT 229 |
mladinskih knjižničarjev, ki je temelj za njihovo | bibliopedagoško | dejavnost. Prispevek pojasnjuje tudi vlogo mladinskih | K 1997_2_3_BB 0 |
usposabljanje in izpopolnjevanje knjižničnih delavcev 7. | bibliopedagoško | delo in pouk bibliotekarstva 8. raziskovalno | K 1997_2_3_FS 57 |
n i z i r a n a knjižnica. Težko je izvajati | bibliopedagoško | delo brez dobrih katalogov in če gradivo na policah | K 1997_2_3_HBE 58 |
informacij, da v sodelovanju z učitelji izvaja | bibliopedagoško | delo pri pouku, da uporabnike uči različnih strategij | K 1997_2_3_MZJ 13 |
osnutku novih standardov za splošne knjižnice pa | bibliopedagoško | delo mladinskih knjižničarjev sploh ni vklučeno | K 1998_2_3_JT 4 |
obdobju v svoje splošne knjižnice ponovno uvajajo | bibliopedagoško | delo; se iz njihove izkušnje lahko kaj naučimo | K 1998_2_3_JT 20 |
priprave na to delo praviloma niso priznane. | Bibliopedagoško | delo pa bi glede na svojo vlogo moralo biti normirano | K 1998_2_3_JT 44 |
usposabljanje in izpopolnjevanje knjižničnih delavcev - | bibliopedagoško | delo in pouk bibliotekarstva - raziskovalno delo | K 1998_4_GJ 84 |
posredujejo obiskovalcem knjižnic. Za to načrtujejo | bibliopedagoško | delo, določijo cilje po opredelitvi potreb, opredelijo | K 2002_4_NS 133 |
študiju in samoizobraževanju. Predpogoj za uspešno | bibliopedagoško | vzgojo je primerno urejena knjižnica.Le-ta zahteva | K 2004_3_PP 32 |
ter 75 % časa za bibliopedagoška. Menim, da je | bibliopedagoško | delo pomembno, kljub temu, da ga je dijak deležen | K 2004_3_PP 61 |
posredovanje informacij o gradivu in iz gradiva ter | bibliopedagoško | delo (Tilson 1994: 5). Seveda knjižnice ta koncept | MD 2003_SSK 257 |
se sicer v tem zavodu intenzivneje ukvarja z | bibliopedagoško | dejavnostjo.Vodja kakovosti naj bi projektnemu | MD 2004_PK 268 |
posredovanje informacij o gradivu in iz gradiva ter | bibliopedagoško | delo."Knjižnica je omenjena tudi v Pravilniku | M ISSVK_2011 859 |
Organizacija, mesto in naloge šolske knjižnice, o | Bibliopedagoško | delo v šolski knjižnici - didaktična delavnica | S Sk_1991_1_SE 13 |
knjižnica (Mirjana Kregar in Ema Stružnik, ZRSŠ), | Bibliopedagoško | delo v šolski knjižnici OŠ in SS (Nataša Pahor | S Sk_1991_1_SE 16 |
osnovne in srednje šole. Usposabljanje za strokovno | bibliopedagoško | delo v šolski knjižnici na osnovni šoli in v | Z Zr_1998_BB 81 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |