Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 1165 v sobesedilu:

Vendar pa se je, tudi če je bil odgovor na vprašanje v koraku 2 negativen, preverilo, ali je mogoča izvedba koraka 4 in naslednjih.

Za oceno uporabniške prijaznosti oziroma neprijaznosti posameznega elementa video in zvočnega posnetka smo uporabili petstopenjsko lestvico, ki je ustrezala stopnjam v vprašalniku o uporabniški prijaznosti, ki ga je izpolnil uporabnik po poizvedovanju: 1 zelo neprijazno (kadar uporabnik ni mogel izvesti akcije/uporabiti elementa ali funkcije, oziroma jo/ga je eksplicitno pograjal oziroma verbalno ali neverbalno izrazil nezadovoljstvo ali neodobravanje) 2 neprijazno (kadar je uporabnik sicer lahko delal, a je imel oz. omenil težave, če je izvajal napačne klike, izgubljal čas, brezciljno begal z miško, se vračal, ni dokončal akcij ali jih je ponavljal, popravljal) 3 niti prijazno niti neprijazno, nevtralno 4 prijazno (kadar je uporabnik delal razmeroma gladko in ni imel oz. ni omenil težav, a funkcije ali elementa ni posebej pohvalil) 5 zelo prijazno (če je delo potekalo gladko, hitro, smiselno, brez napak ali težav, prekinitev, vračanja; če je uporabnik po odločitvi za določeno akcijo to tudi gladko izbral in po izbiri tudi smiselno nadaljeval delo, ga ni prekinil oziroma se ni vračal; akcije napovedal in brez težav izvedel, ali celo eksplicitno pohvalil) Uporabniško prijaznost posameznega elementa se je ocenjevalo dvakrat, najprej na podlagi videoposnetka, in posebej na podlagi zvočnega posnetka.
Pri določenih elementih je bilo uporabniško prijaznost mogoče ocenjevati samo na podlagi zvočnega posnetka.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA