Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 1280 v sobesedilu:

Podobno bi ravnali tudi v glavni študiji, kjer pa se ta problem ni pojavil. 3. Poizvedovanje mora biti vsebinsko dvodelno: 1) po temi ("iskanje neznanega predmeta"), 2) o avtorju oz. reviji ("iskanje znanega predmeta") Pomembno je bilo namreč, da uporabniki poskušajo poizvedovati na različne načine, ker se je na ta način bolj jasno pokazalo, kako lahko ali težko jim je uporabljati sistem, poleg tega jim je tudi omogočilo navesti bolj popolne podatke v vprašalniku o uporabniški prijaznosti.

Ugotovitve glede vprašalnikov A) Vprašalnik o uporabniški prijaznosti 1.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA