Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 1593 v sobesedilu:

Preko enega zaslona seveda segajo tudi seznami zadetkov. 3.1.2.6 Splošna uporabniška prijaznost Tu smo poskušali ugotavljati, kakšno je uporabnikovo počutje in zadovoljstvo pri delu s sistemom, oziroma kako enostavno je delo z njim (npr. kakšna je potreba po pomnjenju med delom, ali je možna enostavna vrnitev za en korak, ali ima uporabnik izbiro, kako bo izvedel določeno akcijo, ali je mogoče, da uporabnik nehote izgubi vse svoje delo, ali se sporočila pojavljajo na pričakovanih mestih, ipd.).

Glede posvečanja pozornosti čim manjši potrebi po memoriranju, so si vsi sistemi precej podobni.
Vsi nudijo permanentno prisotne osnovne menije, pri seznamih zadetkov ponovijo informacije o poizvedbi, pri posameznem zadetku povedo, kateri po vrsti je, ipd.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA