Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 2212 v sobesedilu:

To so bili prijaznost dostopnosti informacij o zbirkah, težavnost oblikovanja poizvedbe in težavnost gibanja po seznamu zadetkov. V vprašalniku so se kot problematične pokazale predvsem navedbe o uporabi ali neuporabi določenih pomožnih funkcij, kjer smo lahko videli razmeroma velike razlike med navedbami uporabnikov in dejanskim stanjem. Problematični so bili: - elementi, ki jih uporabniki interpretirajo kot slovarje polja, - prepoznavanje pomožne funkcije zgodovina poizvedovanja (mnogo uporabnikov je tako interpretiralo že možnost uporabe predhodne poizvedbe (ki se ohrani v obrazcu za poizvedovanje), - razlikovanje med seznamom zadetkov, ki je rezultat poizvedbe in seznamom naknadno izbranih (označenih) zapisov, - razlikovanje dela s posameznim zadetkom in dela s seznamom označenih zadetkov, saj se glede na vrsto opravil to dvoje ne razlikuje, - prepoznavanje online pomoči (uporabniki kot pomoč zaznavajo tudi sistemska obvestila in navodila, ki se med delom pojavijo na zaslonu in usmerjajo uporabnikovo delo).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA