Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 463 v sobesedilu:

Z obravnavanjem elementov, ki sestavljajo informacijski proces, katerih posledica so različne vrste vedenja: - Splošni model vedenja pri iskanju informacij (Wilson, 1981) - Teorija ustvarjanja smisla (Dervin, 1983 in 1992) 2. Z neposrednim obravnavanjem različnih vrst vedenja in strategij, ki nastopajo v informacijskem procesu, ki ga večinoma ne obravnavajo kot linearen proces: - Behavioristični model strategij pri iskanju informacij (Ellis, 1989 in Ellis, Cox in Hall, 1993) - Načini iskanja informacij (Bates, 1986, 2002) - Stopenjski model vedenja pri poizvedovanju (Kuhlthau, 1991) Medtem ko modeli vedenja pri iskanju informacij predstavljajo bolj posplošene opise vedenja kot posledice informacijskih potreb in se večinoma osredotočajo na dejavnike, pogoje ali situacije, ki tovrstno vedenje sprožajo, ter različne vrste aktivnosti v procesu iskanja informacij, se modeli vedenja pri poizvedovanju bolj specifično ukvarjajo z vedenjem in aktivnostmi pri uporabi sistemov za poizvedovanje (Beaulieu, 2000). Precej modelov tudi temelji na modelih vedenja pri iskanju informacij.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA