Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 471 v sobesedilu:

Glede na vidike obravnavanja procesa poizvedovanja jih delimo na: 1. Modele, ki se osredotočajo predvsem na elemente in postopke v procesu poizvedovanja (obravnavajo udeležence v procesu poizvedovanja, različne vrste interakcij s sistemom za poizvedovanje, strategije in aktivnosti, ki jih uporablja posameznik v teh interakcijah in nivoje, na katerih potekajo različni načini interakcije): - Stratificirani model interakcij (Saracevic, 1996) - Model interakcij v procesu poizvedovanja (Spink, 1997) - Nelinearni model vedenja pri poizvedovanju (Foster, 2004) - Integrirani model iskanja informacij in poizvedovanja (Järvelin, Ingwersen, 2004) - Sodelovalni model poizvedovanja (Hansen, Järvelin, 2005) 2. Modele, ki govorijo o fazah ali epizodah procesa poizvedovanja in z njimi povezanih aktivnostih (proces poizvedovanja delijo na stopnje ali epizode in poskušajo pojasniti vzroke in načine vstopanja uporabnika v posamezno epizodo, aktivnosti, ki jih uporablja v posamezni epizodi ter značilnosti oziroma dimenzije teh aktivnosti), zaradi česar bi jih lahko imenovali tudi modeli aktivnosti ali interakcij: - Epizodni model (Belkin in dr., 1995) - Model večkratnih epizod poizvedovanja (Belkin in Lin, 2000) - Model poizvedovanja, ki temelji na nalogi (Vakkari, 2000a, 2001, Vakkari in Pennanen, 2000, Vakkari in Hakala, 2000) 3.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA