Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 725 v sobesedilu:

Šola naj bi ponujala uravnoteženo mešanico predmetov, s katerimi bi poleg "tradicionalnih" lastnosti kot je pomnjenje spodbujala tudi lastnosti kot so ustvarjalnost, domišljija, sposobnost sintetiziranja, ipd. (McCarthy, 1987). McCarthyjeva priporoča tudi različne načine dajanja navodil, učne aktivnosti ter načine ocenjevanja, ki upoštevajo tudi bolj desnohemisferično usmerjene posameznike.

Z vprašalnikom o stilih učenja in razmišljanja, ki so ga zasnovali Reynolds, Kaltsounis in Torrance (1979), v slovenščino pa prevedla Peklajeva (1995b), merimo zaznave tega, koliko posameznik pri določeni aktivnosti raje uporablja en ali drug način učenja ali razmišljanja. 2.3.3.4.3 Stili mišljenja v raziskavah na področju poizvedovanja Ob pregledu literature smo ugotovili, da se stili mišljenja ali hemisferičnost ne pojavljajo v neposredni zvezi s poizvedovanjem ali informacijskim vedenjem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA