Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 179 v sobesedilu:

Za rešitev tega problema so zelo dobra rešitev funkcijske tipke (npr. tipka Esc - ubežnica) ali makro ukazi (npr. v Windows okolju). o Uporabniku je potrebno omogočiti povratno informacijo: po vsaki uporabnikovi akciji mora sistem na to tudi primerno odgovoriti. Za manjše in manj pomembne aktivnosti je ta reakcija majhna ter manj pomembna, za bolj pomembne pa zelo jasna ter zelo nazorna. o Dialogi morajo biti načrtovani kot manjše celote: zelo koristno je, če je vrstni red aktivnosti organiziran tako, da ima svoj začetek in zaključek. Ko uporabnik pride do konca, naj bi mu sistem s povratno informacijo dal občutek, da je dosegel del cilja in ga opozoril ter pripravil na naslednji korak. o Sistem naj se poskuša izogniti napakam ali jih celo prepreči: idealen sistem je tisti, v katerem ni možno narediti napake.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA