Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 205 v sobesedilu:

Te so: definiranje informacijskega problema, izbira vira informacije, formuliranje poizvedbe oz. poizvedovanje, pregledovanje rezultatov in hranjenje rezultatov. Posebno vlogo ima dodatna, šesta faza - pomoč, ki jo bomo tudi na kratko predstavili. 2.4.1 Pomoč Faza pomoči je navadno neodvisna od drugih petih faz poizvedovanja, dobro zastavljena in integrirana v sam sistem pa je lahko dobra podpora vsaki od prej navedenih posameznih faz in tako nepogrešljiva v vsakem dobrem in bolj zapletenem sistemu, s katerim opravljamo poizvedovanje 9. Uporabniki pogosto potrebujejo pomoč pri uporabi sistema, ne glede na vrsto uporabniškega vmesnika.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA