Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 226 v sobesedilu:

Poglavja ne smejo biti preobsežna, 9 V poštev pride samo v primeru, kadar jo uporabnik potrebuje, zato je ne moremo šteti za stalni sestavni del vsake poizvedbe. ker mora uporabnik odgovor na problem dobiti v čim krajši obliki. Zelo pomembno je dobro organizirano kazalo. o Sporočila o napakah: to je pogosto zapostavljeno področje uporabniške pomoči, toda zelo pomembno je, da so sporočila o napakah (če do njih pride) jasna, relevantna, vidna in konsistentna. Uporabnika morajo opozoriti, da je prišlo do problema, razložiti vzrok in podati možne rešitve.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA