Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 238 v sobesedilu:

Da bi zagotovili popoln pregled nad stanjem sistema je pomemben nenehen prikaz odzivov sistema na uporabnikove ukaze in vnose v sistem ter (kakor avtorja imenujeta) vodenje "koraka za korakom" med vnašanjem ukazov. Hkrati avtorja ugotavljata, da je nudenje zaslonske pomoči uspešno nadomestilo za vsako drugo zunanjo pomoč, čeprav uporabniki ne poznajo sistemov. 10 Microsoft je s predstavitvijo operacijskega sistema Windows 95 uvedel še eno različico kontekstne pomoči in sicer t.i. ukaz "Kaj je to?" v obliki dodatne računalniške ikone.

2.4.1.1 Zaslonska pomoč v uporabniških vmesnikih Zaradi večje specifičnosti zaslonske pomoči glede na ostale oblike pomoči (npr. priročniki), jo je potrebno malo podrobneje obrazložiti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA