Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 250 v sobesedilu:

Predvsem je pomembna tudi za sisteme, dostopne le preko računalniške mreže, ki pogosto tiskane pomoči vsem uporabnikom sploh ne morejo zagotoviti. Tiskano pomoč lahko tudi opustimo, če smo sposobni zagotoviti dobro zaslonsko pomoč, vendar najbrž ne bi bilo slabo, če uporabnikom (predvsem tistim, ki prvič delajo z našim sistemom) zagotovimo ključne podatke o delovanju sistema v tiskani obliki 11. Dober način graditve sistema zaslonske pomoči bi bilo prehajanje iz splošnih informacij k bolj specifičnim, tako da lahko uporabniki "kopljejo" globlje po sistemu pomoči, če se za to pojavi potreba.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA