Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 632 v sobesedilu:

Na odprto vprašanje v anketi, če so imeli kakršnekoli težave pri uporabi pomoči v sistemu GeaBios, sta pritrdilno odgovorili dve uporabnici in štirje uporabniki. Zapisali so: - "Pomoč bi lahko bila manj kompleksna, ker ko postaviš miško na gumbe, naj bi se izpisal njihov opis." (uporabnica) - "Nisem jih razumel, ker se mi zdi, da je terminologija zelo strokovna." (uporabnik) - "Nejasni napotki" (uporabnica) - "Nisem je našel." (uporabnik) - "Je nisem našel, tisto kar pa sem, je bilo rahlo... malo pomoči" (uporabnik) - "Nepopolnost informacij" (uporabnik) Ena izmed uporabnic je pri prebiranju navodil ugotovila, da je potrebno prebrati vsa naenkrat, če želi dobiti popolno pojasnilo o segmentu delovanja sistema, kar je lahko zelo zamudno in frustrirajoče za uporabnika. Tako je predlagala, da bi bilo bolj primerno, če bi bila navodila napisana po sklopih, kjer si lahko prebereš le tisto, kar te zanima in ti ni potrebno brati vsega.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA