Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 763 v sobesedilu:

Uporabniku bolj prijazna bi bila tudi uporaba posameznih elementov zaslonske pomoči v obliki izpisovanja lastnosti posameznih ikon, ter tudi bolj primerna umestitev le-teh na zaslonskem oknu, ki ne bi ovirala pogleda na zemljevid. Sistem bi moral vedno omogočati povratne informacije, predvsem v smislu bolj jasne predstavitve zakaj se določeno opravilo ni izvedlo oz. kje je uporabnik naredil napako (primer aerofotogrametrijskih posnetkov, ki smo ga že navedli). Seveda morajo biti tako dobljene informacije tudi relevantne oz. uporabniku v pomoč, da bo uspel svojo informacijsko zahtevo bolje formulirati.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA