Korpus bibliotekarstva

Vovk, Damjana: Knjižnice in kadrovski management. Načrtovanje in zaposlovanje kadrov. Diplomsko delo, 2004, poved 1551 v sobesedilu:

Kot smo ugotovili v teoretičnem delu, je ravno oglaševanje tisto s katerim privabimo večje število kandidatov in si tako zagotovimo večjo možnost izbire. Raziskava je potrdila domnevo, da 60,4% knjižnic prosto delovno mesto oglašujejo le preko Zavoda za zaposlovanje Republike Slovenije, 32,1% pa jih oglašuje v dnevnem časopisju. Za razliko tujih knjižnic, ki prosta delovna mesta oglašujejo preko spletnih strani (npr. BUBL jobs, LISJOBS, LIBJOBS ipd.), se pri nas drugih načinov oglaševanja ne poslužujejo, čeprav bi z usmerjenim oglaševanjem v strokovnih publikacijah in na spletnih straneh, lahko privabili več primernih kandidatov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA