Korpus bibliotekarstva

Vovk, Damjana: Knjižnice in kadrovski management. Načrtovanje in zaposlovanje kadrov. Diplomsko delo, 2004, poved 605 v sobesedilu:

V: Splošne knjižnice, 2002). Delavci v splošni knjižnici naj bi zato obvladali veliko različnih veščin in vlog, med katere spada tudi spretnost v medsebojnih odnosih, socialna občutljivost, delo v skupinah, usposobljenost za prakso in postopke organizacije. Temeljne lastnosti, ki so potrebne za zaposlene v splošni knjižnici, so (Splošne knjižnice, 2002): - sposobnost za pozitivno sporazumevanje z ljudmi, - sposobnost za razumevanje potreb uporabnikov, - sposobnost za sodelovanje s posamezniki in skupinami v lokalni skupnosti, - poznavanje in razumevanje kulturne raznolikosti, - poznavanje gradiva, ki sestavlja knjižnično zbirko, in dostopa do njega, - razumevanje in naklonjenost do načel javne službe, - sposobnost za sodelovanje z drugimi pri posredovanju učinkovitih knjižničnih storitev, organizacijske sposobnosti, - sposobnost za prepoznavanje učinkovitih knjižničnih storitev, - organizacijske sposobnosti, - sposobnosti za prepoznavanje in uveljavljanje sprememb, - ustvarjalnost, - vizija prihodnjega razvoja in odprtost do novih idej in metod, - pripravljenost za spreminjanje metod dela za zadovoljevanje novih razmer ter - poznavanje informacijske in komunikacijske tehnologije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA