Korpus bibliotekarstva

Vovk, Damjana: Knjižnice in kadrovski management. Načrtovanje in zaposlovanje kadrov. Diplomsko delo, 2004, poved 615 v sobesedilu:

Poleg strokovne in pedagoške izobrazbe, pa morajo biti knjižnični delavci v šolski knjižnici tudi "strokovnjaki" na psihološkem oz. metakognitivnem področju (Žumer, 1998). Knjižnični delavci v šolski knjižnici morajo imeti sposobnost: - pozitivnega in odkritega komuniciranja z otroki in odraslimi, - razumevanja uporabnikovih potreb in - sodelovanja s posamezniki in skupinami v šolski skupnosti in zunaj nje. Poznavati in razumeti morajo kulturne raznolikosti, učne metode in pedagoške teorije, informacijske spretnosti in uporabo informacij, knjižnično gradivo, ki sestavlja knjižnično zbirko in načine, kako priti do njega, ter otroško literaturo, medije in kulturo v knjižnicah (IFLA/UNESCO-ve smernice za šolske knjižnice, 2003).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA