Korpus bibliotekarstva

Vovk, Damjana: Knjižnice in kadrovski management. Načrtovanje in zaposlovanje kadrov. Diplomsko delo, 2004, poved 641 v sobesedilu:

Najpogostejša oblika vabljenja kandidatov so objave v sredstvih javnega obveščanja, saj po tej poti lahko obvestimo največje število možnih kandidatov. Ker je namen oglasa privabiti najboljšo osebo za prosto delovno mesto, moramo oglas skrbno pripraviti in pri tem upoštevati vsaj naslednje vidike (Lipičnik, Mežnar, 1998): - vsebinski vidik (podatki, ki so potrebni za predstavitev dela), - jezikovni vidik (skrbno jezikovno oblikovano besedilo), - vizualno-estetski vidik (privlačna grafična oblikovanost), - psihološki vidik (bralca navduši in motivira, da se prijavi) in - pravni vidik (zakonski in drugi predpisi iz področja zaposlovanja). Oglas sestavimo na podlagi opisa dela, ki naj bi ga bodoči sodelavec opravljal.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA