Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1 v sobesedilu:



Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah iplomsko delo Mirjana Frelih Mentorici: izr. prof. dr. Sonja Kump izr. prof. dr. Vlasta Zabukovec Nova Gorica, 2006 Izvleček: Pri informacijskem opismenjevanju v visokošolskih knjižnicah bi morali upoštevati značilnosti posebnih skupin uporabnikov, med katere sodijo tudi odrasli. Značilnosti odraslih študentov, ki bistveno vplivajo na organizacijo učnega procesa so samostojnost, bogate delovne in življenjske izkušnje, dodatna obremenjenost z družinskimi in službenimi obveznostmi, pomanjkanje samozavesti na področju učenja ter strah pred uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije. Program informacijskega opismenjevanja za odrasle bo učinkovit le, če bo prilagojen naštetim značilnostim odraslih, na kar sem želela v diplomski nalogi opozoriti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA