Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1115 v sobesedilu:

Sposoben naj bi bil samostojno opravljati vse dejavnosti v zvezi z učenjem: pripraviti učenje; izpeljati dejavnosti povezane z učenjem; uravnavati učne dejavnosti; ovrednotiti dosežke; vzdrževati potrebno motivacijo in zbranost. Od posameznika se pričakuje, da si samostojno postavi cilj izobraževanja, načrtuje, programira, organizira izobraževanje, ga uresničuje ter preverja in vrednoti naučeno. Avtorica pravilno ugotavlja, da je zaradi zahtevnosti prvih dveh faz - postavitve cilja in planiranja ter programiranja samoizobraževanje primerno le za nadarjene osebe z izrazito motivacijo za izobraževanje, ki so sposobne začeti z izobraževanjem zavestno, sistematično in tako intenzivno, da lahko samostojno uresničijo svoj cilj (Čuk, 2002).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA