Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1116 v sobesedilu:

Od posameznika se pričakuje, da si samostojno postavi cilj izobraževanja, načrtuje, programira, organizira izobraževanje, ga uresničuje ter preverja in vrednoti naučeno. Avtorica pravilno ugotavlja, da je zaradi zahtevnosti prvih dveh faz - postavitve cilja in planiranja ter programiranja samoizobraževanje primerno le za nadarjene osebe z izrazito motivacijo za izobraževanje, ki so sposobne začeti z izobraževanjem zavestno, sistematično in tako intenzivno, da lahko samostojno uresničijo svoj cilj (Čuk, 2002). Tu se ponovno kaže velika potreba po razvoju spretnosti vseživljenjskega učenja, ki so tesno povezane z informacijsko pismenostjo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA