Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1131 v sobesedilu:

7.3 PRILAGAJANJE PROGRAMOV INFORMACIJSKE PISMENOSTI ODRASLIM PRI NAS Kako prilagajajo knjižnice programe informacijskega opismenjevanja odraslim študentom, sem preverjala s pomočjo posrednih podatkov, kot so: podatki o število ur, ki jih visokošolske knjižnice letno namenijo izobraževanju; podatki o odprtosti visokošolskih knjižnic v poznih popoldanskih in večernih urah ter ob vikendih ter podatkov o strokovni kvalificiranosti visokošolskih knjižničarjev za pedagoško oz. andragoško delo z uporabniki. 7.3.1 Število ur usposabljanja uporabnikov v visokošolskih knjižnicah Center za razvoj knjižnic, ki deluje v okviru Narodne in univerzitetne knjižnice (NUK) je leta 2002 za potrebe letnega poročilo začel zbirati tudi podatke o usposabljanju uporabnikov v visokošolskih knjižnicah. Po podatkih iz leta 2004 izmed 56-ih visokošolskih knjižnic kar 28 ne usposablja uporabnikov (glej tabelo 2) in kar 34 ne usposablja uporabnikov za uporabo elektronskih virov (glej tabelo 3) (Slovenske knjižnice v številkah, 2004). Med visokošolskimi knjižnicami, ki usposabljajo uporabnike, jih kar 75 odstotkov usposablja do 40 ur letno, preostalih 25 odstotkov knjižnic pa usposablja uporabnike nad 40 ur letno (glej tabelo 2).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA