Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1144 v sobesedilu:

Glede na to, da usposablja uporabnike le polovica vseh slovenskih visokošolskih knjižnic, za uporabo elektronskih virov pa manj kot 40 odstotkov knjižnic, ne moremo pričakovati, da bodo naši študentje ob zaključku študija imeli potrebne spretnosti iskanja, vrednotenja in učinkovite uporabe informacij. Poleg tega tudi med knjižnicami, ki po podatkih usposabljajo uporabnike, nekatere izvajajo to storitev v zelo skrčenem obsegu, in sicer manj kot 5 ur letno, kar gotovo ni dovolj, če želimo doseči informacijsko pismenost študentov. Krivde za takšno stanje pa ne gre pripisati samim visokošolskim knjižnicam, saj pri nas nimamo enotnih standardov, ki bi služili kot orientacija visokošolskim knjižničarjem za pripravo programov informacijskega opismenjevanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA