Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1223 v sobesedilu:

Ne glede nato kako se izobražujemo, je poučevanje informacijske pismenosti ključna komponenta procesa poučevanja in učenja. Študentje vključeni v posamične predmete ali stopenjske programe potrebujejo dostop do kvalitetnih virov, ki jih zagotavlja knjižnica, toda poleg tega potrebujejo tudi vodenje glede učinkovitega iskanja, analiziranja, evalvacije in etične uporabe virov. Tega se zelo dobro zavedajo snovalci spletnega programa informacijske pismenosti "The Learn Information Literacy Initiative-LILI" v južni Avstraliji, ki navajajo naslednje principe (v Sullivan, 2004): o Vsaka oseba ima pravico do priložnosti pridobivanja spretnosti, znanja in razumevanja dostopa, vrednotenja in učinkovite uporabe informacij. o Pravičen dostop do programa informacijske pismenosti mora biti zagotovljen vsem študentom. o Informacijsko pismeni ljudje se spopadajo z informacijskim svetom.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA