Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1234 v sobesedilu:

Tudi v elektronskem okolju je mogoče vzpodbujati interakcijo s posebnimi oblikami, kot so "sobe za srečevanje skupin" ki simulirajo pogovor in klepetalnice, ki omogočajo takojšnje odgovore. o Študentje imajo različne učne stile zato je zelo koristno, če so informacije v več različnih formatih. Najboljša je kombinirati tekst in sliko. o Pomembno je, da postavimo jasne cilje, zato da študentje z lahkoto sledijo navodilom inštrukcij. o Bolje je učiti koncepte kot mehanizme, zato da jih lahko študentje prenašajo od enega področja (predmeta) na drugega. Ko bojo študentje razumeli, kako iskati in vrednotiti informacijske vire, bodo postali bolj samozavestni učenci.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA