Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1237 v sobesedilu:

Tudi principi iz knjige "Seven principles for good practice in undergraduate education", ki jo je leta 1987 izdalo ameriško združenje visokega šolstva (American Association for Higher Education), so uporabni še danes in jih lahko apliciramo v elektronsko učno okolje (povzeto po Sullivan, 2004): o Spodbujanje stika med študenti in profesorji. To je mogoče tudi pri spletnem poučevanjem, in sicer preko klepetalnic, e-pošte, z avtomatičnim točkovanjem in pošiljanjem teh nalog profesorju. o Omogočiti takojšnjo povratno informacijo pomaga študentom, da se osredotočijo na učenje in takoj popravijo napačno razumevanje in napake. V spletnem okolju je to mogoče narediti s pomočjo nalog izbirnega tipa in tudi drugačnih nalog, kjer se na koncu pokažejo možne rešitve. o Poudarjanje časovnih omejitev, zato da lahko študentje prevzamejo odgovornost za pravočasno dokončanje določenih nalog.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA