Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 137 v sobesedilu:

Komisija je ponovno je opozorila na pravico in potrebo vsakega posameznika, da se uči vse življenje in poleg tega priporočila tesnejše prepletanje formalnega in neformalnega učenja ter bolj pošteno razporejanje sredstev, tako za izobraževanje najmlajših kot najstarejših. Izrazila je podporo ukrepom za odstranjevanje ovir, ki so najmanj privilegiranim skupinam preprečevale dostop do izobraževanja, in s tem spodbujala izobraževanje čim večjega števila ljudi (Vseživljenjsko učenje, 2002). Tudi OECD je leta 1973 objavil poročilo "Recurrent education: a strategy for lifelong learning", v katerem je preučeval predvsem učenje, povezano s poklicnimi dejavnostmi in 1 Nekdanji vodja Oddelka za izobraževanje odraslih v Unescovem Sektorju za izobraževanje (Vseživljenjsko učenje, 2002, str.7). individualno učenje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA