Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1382 v sobesedilu:

Ključne točke vsakega planiranja izobraževanja ali izpopolnjevanja so: o cilji in naloge izobraževalne akcije; o namen programa ; o organizacijska oblika izobraževalne akcije (seminar, tečaj, predavanja...); o objekti, sredstva in metode izobraževalnega dela; o realizatorji izobraževanja (voditelji, inštruktorji, učitelji); o termini vseh faz andragoškega ciklusa; o finančni plan izobraževalne akcije. Iz ugotovljenih informacijskih potreb lahko torej sedaj izpeljemo cilje in naloge in določimo namen programa informacijske pismenosti. Večina odraslih si želi najti informacije kar se da hitro in s čim manj napora, kar moramo upoštevati pri postavljanju ciljev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA